summerfeelings

Hola hola!
Helgen har varit riktigt skön. Jobbade igår, åt årets första kulglass med Amanda och efter det åt jag en jättegod middag hos Emma som gjorde sitt livs första hole-in-one igår!! Riktigt grymt!! Efter ett tag taggade vi till och vid halvtolv-tiden satt vi plötsligt på bussen in till Slagt. Hade en grymt kul kväll med massor av dans, vilket känns i vaderna idag.
Idag har jag skrivit min vetenskapliga rapport i än så länge 7 timmar. Sjuuuuuukt var tid det tar. Har en liten del av analysen kvar och sen är jag helt färdig! Tyvärr har jag halsont, feber och är galet allergisk. Nasonex och näsdukarna är mina bästa vänner just nu. Fräscht!
Ska sova tidigt ikväll och sen förmodligen stanna hemma imorgon. Sköööööööööönt! På fredag väntar Sevilla och 30 grader. Can't wait!!
Vi hörs!
Puss puss!
finfin bild från we heart it

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0