för dig ska jag göra det tusen gånger om

Funkan funkar fortfarande. Trots regn 4/6 dagar så hade jag en jättebra resa. Kvällar på Good Times, Travelers och Midnight Bar, shoppingturer på Miramar, tapas i mängder på Tipi Tapa och en mysig tur till Malaga är bara lite av vad vi hann med förra veckan. Roligast var själklart att träffa alla underbara funkanbor igen. Love you!
Har hänt rätt mycket här hemma, jag drunkar i prov och inlämningar och har precis börjat ta körlektioner regelbundet. Därav dålig bloggning. Ska ta tag i det så snabbt som möjligt och lägga in lite bilder från Funkan så snart som möjligt.
Imorgon ska min klass spela Laserdome på idrotten, lagom chill!
Puss puss!
Gammal bild från Funkantiden, utekväll i Benalmadena om jag inte minns fel.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0