16 maj

Jag mår inte så bra just nu. Feber igår, förskyld och lite pollenallergi på det. Överlevde knappt bodypump-passet idag. Det var hemsk. Har i och för sig inte ens varit i skolan idag så var nog rätt dumt att dra till gymmet. Jag får skylla mig själv. Sprang runt i Malmö i tunn jacka i lördags natt och sov med öppet fönster. Jag är så korkad ibland.
Dessutom har jag världens hemskaste dag imorgon. Först 4h nationella. En kvarts lunch för sedan hämtar körskoleläraren mig för en körlektion. Direkt vidare till jobbet för att sedan avsluta kvällen med en härlig analys om konflikten i Tibet. Kommer säkert må ännu sämre imorgon bara för det.
Vilken jävla pessimist tänker ni. Ja, jag är det för tillfället. Livet är tungt ibland.
Nu ska jag in i duschen snabbt och sen sooooooooova.
Puss och kram.

Det regnade hela dagen igår och har regnat idag med så tänkte att denna bilden var lite passande. Puss!

Från we heart it.com

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0