12 maj

Lite fler härliga bilder från påsklovet i Funkan. Jag ber återigen om ursäkt för min absolut sämsta uppdatering. Jag har så sjuuuuukt mycket att göra, skolan, körkortet, jobbet, allt bara dränker mig och tyvärr så blir det inte så mycket tid över. I helgen ska jag skriva en vetenskaplig uppsats och jobba. Tror att jag kommer plugga på kvällarna om jag ska hinna med. Hur sorgligt?
Sitter och väntar in Eric Saades låt i Eurovision. Kände mig nästan tvungen att se den. Just nu uppträder ett skitkasst band från Moldavien... Intresseklubben antecknar.
Nästa helg åker jag med familjen + mormor och morfar till Sevilla. Sköööönt!! Ska shoppa, äta tapas, titta på fina kyrkor, kanske sola lite och bara njuta av ledigt!!
Vi hörs när vi hörs!! Puss puss!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0