vissa ljus brinner aldrig ut

Fortsätter att begrava mig själv i plugg. Har äntligen gått igenom de 70 sidor rättskunskap jag har prov i på fredag. Sen ska man ju bara lära sig det också... Har i alla fall belönat mig själv med en kopp te och bloggläsning. Ni verkar ha det bra i Funkis! Att se fram emot saker är alltid bra, så här har ni en lista!!
  • 35 dagar till underbara Funkis!
  • 66 dagar till Sevilla!
  • 88 dagar till studenterna ( REBECKA OCH FIONA SKA SPELA PÅ SUNDS STUDENTER!! HUR FETT? )
  • 93 dagar till skolan slutar, SOMMARLOV!
Lite smått och gott att se fram emot. Har en mindre rolig lista på alla prov/inlämningar som ska in innan sommaren, men den slipper ni se. Har en "saknar Funkanfolket"-period just nu. Skulle vilja skypa med alla i timtal men jag har så mycket plugg, ångest. Vill lärarna inte att man ska ha en fritid eller? Jag saknar i alla fall er!
På fredag ska jag förmodligen använda mitt legg för första gången! Hehe, bara en månad försent. & så ska jag se "Hur många lingon finns det i världen" med mamma, lillebror, Malin och Cladde (min systers pojkvän).
Nu ska jag för en gångs skull gå och lägga mig tidigt. Hade tänkt se Desperate Housewives men kom på att jag ligger tre avsnitt före Sverige eftersom jag såg allt i Spanien (busig tjej)!
Vi hörs, puss på er!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0