sunny side of life

Har haft världens softaste dag!! Men först lite om gårdagen!
Linnea skulle firas så vid sju var vi alla glada tjejer hemma hos henne. Åt supergod Tacos och sjöng snappsvisor (jag kunde inte en enda). Riktigt god kladdkaka stod för efterrätten och därefter blev det nice musik och sköna danssteg.
Låter de härliga bilderna tala för sig själva, & ja, jag erkänner, det är jobbigt att ha så snygga vänner som alltid blir bra på bild.. hehe! Linnea fick en såååhäär god Victoria Secret bodysplash av Louise som precis varit i New York och Miami. Blir man avundsjuk eller? Som Emma sa: det gäller att planera sina fester efter när Louise varit ute och rest så man får något exotiskt... haha, kloka ord!!
Idag har jag som sagt haft en riktigt soft dag. Vaknade redan klockan nio utvilad och pigg. Åt havregrynsgröt framför Vasaloppet och kände mig allmänt hurtig.. Träningsvärken från igår har börjat komma på riktigt nu, men det ska nog gå bra ändå! Efter lite slött Tv-tittande började jag äntligen skriva min hemtenta. Jobbigt när lärarna inte får sätta inlämningsdatum längre, allt skjuts bara upp mer och mer. 2,5 A4 har jag ändå fått till idag, Nöjd. tjej. Inte nog med det, jag har dessutom vårtvättat min cykel, spänt fast kedjan OCH övningskört i Höllviken idag!! WOHOOOO liiiiiite närmre körkort!!
Har precis sett senaste avsnittet av Solsidan. Klock wait for it.... rent.  AAhHHH går ju inte annat än att älska!! Som avslutning på denna allmänt sköna söndag så väntar matte C samt internationella relationer, konflikterna i Nordafrika. Ser fram emot det!!
Ha det bra alla sköna hönor!! Puss på er!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0