middag at linnys tonight!

Amen tjenare people!! Hur är läget med er?
Jag mår riktigt bra, kommer dock inte göra det imorgon hehe. Klockan 07.15 gick jag frivilligt upp imorse för att köra Body Pump Challenge i 1,5 h. Det. jobbigaste. jag. gjort. någonsin. Skyndade därefter till Gya där Dessie och jag tränade tjejerna i 1,5 h. Slängde mig i soffan framför The City och åt fläskfilé med bea när jag kom hem! Riktigt, riktigt gott. Idag har det varit sol i Malmö gott folk! Våren är verkligen på väg, såååååå skööööönt! Ska tom ta en golfrunda med pappsen imorgon!
Ikväll ska vi fira Linnea som fyllde 18 i januari! Ska bli riktigt kul att träffa alla goa tjejer!
Bild på Linny & mig!

Ha det bra och alla som är i Cádiz, kör hårt ikväll!! Puss från mig!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0