mannen i den vita hatten

Hola todos!
Min helg har bestått av filmmys med fina vänner, innebandyträning + match, middag hos Ida, övningskörningar och nu tillsist plugg i form av 70 sidor rättskunskap. BLäääää! Kan dela med mig av ett skämt min lärare drog förra lektionen: Varför hamnar inte hästfall (alltså fall som berör hästar) i tingsrätten? Svar: vad ska de är och göra? De hör ju hemma i HOVrätten. Den klassen är det på hans skämt. Har äntligen lärt mig konsten att skratta på låtsas.
Annars händer det inte alltför mycket i Sverige. Extremt mycket plugg i två veckor till. Därefter är det bara två matteprov mellan mig och Funkan!!! LÄNGTAR SÅ MYCKET TILL PÅSKLOVET!!! Emma är i Funkis just nu, avundsjuk. Hon ska på landslagsläger nästa vecka också. Tur att man har en bästis som är nya Annika Sörenstam!
Nu ska jag bege mig tillbaka till rättskunskapen. Ser i alla fall fram emot mammas goda lasange och Solsidan ikväll.
Puss och kram på er!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0