happiness

Ibland har man bara såna sköna dagar då allt går bra. Förrutom att jag började med matte C tidigt så har min skoldag varit minst sagt chill. Mattias var sjuk och då vi har dubbeltimme blev de lektionerna inställda. Vår schyssta mentor/idrottslärare Tor fixade då så att vi slapp håltimme och istället hade kostlära med honom. Han bjöd på smoothies!! Gott!! Slutade skolan vid tolv, drog hem och skrev fokuserat i tre timmar på min hemtenta, hallelujah moment!! Har också klarat av ett bodypump-pass! Riktigt nöjd är jag. Tycker själv att det är jobbigt när folk är så äckligt nöjda/positiva med allting, men idag så är allt bara så bra så varför inte vara glad? Dessutom hade pappa gjort världens godaste kyckling inlindad i bacon med mozarella och soltorkade tomater. Då är livet bra! Imorgon ska Malin & jag fira Bea som kommer till Sverige med lite bowling och middag, mysigt! Nu förstår, livet är bra just nu.

Skön inställning!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0