agua

Kunde verkligen inte hitta en enda rolig bild så slumpade och ja, ni får ett glas vatten idag.
Jag är sämst på att uppdatera, yo sé... men jag har mucho deberes, och nästa vecka yo tengo tre prov. Usch usch usch!!!! Något som däremot är sååååååååååååhääääääääääääär bra är att imorgon är det den första april vilket betyder att imorgon är det 18 dagar tills jag drar till Funkan igen, wooohooooo! Det enda som håller mig motiverad i plugget just nu.
Kan även ta och berätta att på lördag ska jag gå upp kl 06.00. Mina tjejer spelar cup och har första matchen kl 08.00. Härligt!!! Kommer nog (riktigt sorligt och patetiskt) därför sitta och plugga imorgon kväll med.
Ida och jag snackade idag om att när treorna tar studenten i juni så ska vi fira oss själva (såklart treorna litegrann), men att vi då har fixat 2/3 av gymnasiet!!! Grymt bra gjort!
Annars händer det inte för mycket i mitt liv. Har ett stort bett på rumpan. Mamma gissar på att det är en fästing. Hur den kom till min rumpa vet jag inte...
Nu väntar dejt med kudden, awesome, och imorgon är det fredag. Love it!
Puss på er!!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0