17 mars

Hej folket!
Efter en lång, regnig och mörk torsdag är det bara två timmar kvar till fredag!!! Wohooo!! Jag är redo!!
Har pluggat rättskunskap i 3 timmar till idag, cyklat hem i ösregn/hagel.. ?  och ätit mig mätt på knäckebröd med messmör och ost. Megagott! Mina naglar har också fått en fin orangeliknande färg av ett 1E-nagellack från Funkan.
På tal om Funkan så är min polare Emma där nere just nu och spelar golf. Emma ska bli golfproffs och har talang kan jag lova er!! Det jobbiga är bara att hon är borta i 2 1/2 vecka och att jag saknar henne muchísimo!
Emma und ich in Obertauern. (Tyskan börjar sätta sig, hehe)
Folket i Funkan åker till Sierra Nevada imorgon. Lyx. Själv ska jag gå i skolan från 08.15-15.20 och avsluta dagen med 90 min Matte C. You gotta lööööve life.
Haha, titta vad jag såg på facebook nyss! Specialeffekterna gjorde min kväll. (hur sorgligt lät inte det?)
Nu ska jag bege mig mot sängen och läsa igenom rättskunskapen en sista gång. Sen slipper ni höra mer om en.
Har förresten ett nytt skämt till er!
Ingvar (lärare): Vet ni vad man gör när man är trött på matte?
Vi: nej?
Ingvar: Man går till HUSSE!! Hihihihihihihi. Den tyckte mattelärarna var jätterolig, men det är klart, de har väl inte hört så mycket annat roligt i sitt liv.
Haha, the one and only Ingvar. Vi har snart magrutor av allt (låtsas)skrattande.
Godnatt på er!!

Kommentarer
Postat av: Moa

hahah på tal om den låten! så satt hela skolan och sjöng den, men istället: Vi drar till Sierra Nivada

trallala hahha

det var lite kul

2011-03-17 @ 22:29:27
URL: http://sverigevsspanien.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0