1 mars

Hola todos!! Sorry för den dåliga uppdateringen. Känns som att det börjar bli en rätt vanlig replik för min del.. Aja, sånt är livet. Hade i alla fall en awesome vecka i Österrike och kom hem i lördags kväll utvilad och glad. Söndagen spenderades hos Jens och på gymmet och avslutades såklart med allas vårt älskade Solsidan.
Har varit effektiv idag. Gym + övningsköra + jobb + impulsmiddag med Jens!
Fick faktiskt en fråga igen!
hej! Undrar hur får man reda på att man kom in på Svesnka skolan, genom mail, brev eller genom telefonsamtal :)?
Svar: Jag är nog inte den bästa att fråga eftersom jag kom in som reserv. Jag ansökte i juni av en ren impuls och om jag inte minns rätt så mailade de mig först och sa att det var fullt, men sen i juli någon gång fick jag ett samtal från en av lärarna tror jag som sa att jag hade kommit in!! Men om ni har varit duktiga och sökt i tid så någon gång i mars-april tror jag! Ni kan alltid titta på skolans hemsida. Och sen gå in under fliken Aktuellt. Där brukar det stå när familjer och sånt är klart.
Nu ska jag fortsätta med mitt tyskarbete om Tokio Hotel. Lockande!! Har spelat Hilf mir Fliegen för Jens men han verkade inte tycka om det.. Aja, vi hörs när vi hörs. Bjuder för ovanlighetens skull på en färsk bild. Trodde att jag skulle få in en god kebab men smakade snarare som hamburgarkött. Inte kul. Längtar till påsken  och Lucky star på funkans bargata, det är grejer det!!
Som sagt, vi hörs när vi hörs!! Ta hand om er! Puss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0