Yo no quiero agua, yo quiero bebida!

Hejsvejs!!
Från att ha fått en rätt så dålig start på dagen (syster råkade ha sönder min goda Abercrombie & Fitch-parfym R.i.p), så har kvällen avslutats rätt bra med matte. Nörd tänker ni, men erkänn att när man (för en gångs skull) känner att man fattar och kan matte, då är det en rätt go känsla!!
Svar till Anonym igen:
Jag går ett program som heter Samhälle Europa, och vad jag vet så finns det programmet bara på en till skola i hela Sverige så det är nog lugnt för dig. Något positivt med skolan i Fuengirola är att de ser dig som individ och inte dig som en medlem i din klass. Alla kommer med olika kurser i bagaget eller vad man nu säger, och bara för att två personer har gått Sam-sam i Sverige i ettan så behöver de inte ha läst exakt samma kurser. För de allra flesta så löser sig detta väldigt smidigt då det finns flera engelska, spanska, svenska och mattegrupper så de fixar ett schema som passar dig och din kursplan. På skolans hemsida står det att de har programmen Samhälle-samhälle, Samhälle-ekonomi och Natur-natur. Detta ska man nog ta med en klackspark. Går du något annat så går det säkert att fixa. Detta året var det nog 5-6 tjejer som gick Samhälle-media där nere och de läste någon kurs på distans istället. Det löser sig! Tips är att skicka ner din kursplan så de vet vilka kurser du kommer att behöva läsa där nere. Lycka till!! Kan nästan garantera dig att du kommer ha det bästa året i ditt liv där nere!! Kram
Nu när jag snackat om Spanien så känner jag ett rätt stort behov av värme, roliga utekvällar, kebab på hörnet sent på natten, spanska låtar som man sjunger med i även om man inte fattar ett ord, småyoggis, cola cao och alla goa funkanmänniskor. Puss på er!!
Har inte fotat så mycket i Sverige så ni får lite bilder från España så länge.
1.Moa
2. Sara, Malin och Linnea på vårt älskade Hollywood
3. Jag, Moa, engelske Sam och Elin i Malaga, sjukt rolig utekväll!
4. Malin, Linnea och Siri, också på Hollywood.


Kommentarer
Postat av: lindaaa

hejhej! jag undrar om du skulle kunna svara på lite frågor? typ ha en liten frågestund eller så, för jag skulle gärna vilja åka till fuengirola som gäststudent och det skulle vara kul att få lite svar från nån som verkligen har varit/är där (:

2011-01-19 @ 23:02:08

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0