happiness just outside my window

People, sorry för den obefintliga bloggningen, har haft annat för mig. Livet rullar på i Suecia. Har faktiskt rullat i tio timmar i helgen, fram och tillbaka från Norrköping fär det vankades 50-årsfest med släkten, trevligt trevligt! Rullat i bil alltså, inte longboard eller något annat coolt.

Hade mitt första matte C-prov idag för er som är intresserade, kl 08.00. SEGT. Slutade efter den lektionen i alla fall så nu har jag tittat på Lost den senaste timmen. Love it! Har tyvärr bara 6 avsnitt kvar sen.. får väl börja om då, hehe. Nu ska jag leta efter något att äta och sen blir det nog något lostavsnitt till.
Jag fyller förresten 18 på fredag!!!!! AWESOME!!!!!!!! OCH NÄSTA FREDAG ÅKER DESSIE, EMMA, MALLE OCH JAG TILL ÖSTERREICH!!! ÄNNU MER AWESOME!!


Glädjeskutt!!

Tittade igenom Spanienbilder... Syns det vilken pose jag tycker allra bäst om? HEhe.



Kommentarer
Postat av: Moa

todo todo todo!! :D sa inte jag det någon gång ;) höhö några gånger

2011-02-08 @ 21:45:41
URL: http://sverigevsspanien.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0