12 april

Sämst uppdatering som vanligt, men förra veckan var fullsmockad av saker att göra. Föreberedde inför i fredags då vi skulle överraska Emma som fyllde 18 hemma hos Amanda. Jag fick rusa hem från skolan, ljuga tre gånger för Emma som frågade om jag ville hitta på något. Kom hem och lagade Tacos, gjorde mig i ordning och cyklade snabbt som tusan hem till Amanda där 9 tjejer gömde sig i tvättrummet när Emma kom. Hon blev helt överraskad och jätteglad. En timme senare kom killarna och då körde själv förfesten igång. Drog till Strandbaden runt elva och somnade skönt i min säng klockan 3.
Felix & Emma (som fyllde 18)
Sofia, Ebba och Louise!!

Middagen!
Min snygga polare som har en känd blogg!!! Checka in www.lifebymatilda.se !! Ni blir inte besvikna!!
Dagen efter ringde mamma och väckte mig klockan åtta. Gulligt, haha! Kunde inte somna om heller. Stack till Gya och hade träning med favorittjejerna och sen jobbade jag mellan 18.00-03.30. Trött tjej som däckade vid halvfyra och som sen gick upp kl 07.00 för att åka på innebandycup.Tjejerna spelade jättebra och solen sken så klagade inte en sekund, men var rätt skönt att komma hem och somna i solstolen kan jag säga.
Dagen har varit bra!! Har klarat av ett matte C-prov, tandläkarbesök, jobb och träning. Grymt bra jobbat tycker jag! Nu blir det tyska och DH (Desperate Housewives)! Riktigt nice!!
Puss och kram!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0