måndag

Jag gillar inte måndagar. Ångesten över allt plugg, fem hela dagar till ledighet igen, nej inget kul med det. Sådan tur är så har jag bara en måndag kvar i skolan innan påsklovet och Funkan. Sköööönt.
Vaknade lagom trött imorse, börjar dagen med matte C och var sedan tvungen att plåga min kropp genom orientering. Dessutom har jag två prov imorgon. För att få ett bra avslut på en annars jobbig och dryg dag åt jag lite björnbär med hallon och mangosorbet. Aldrig fel. Duschen väntar och sen ska jag sova så fort som möjligt. Taggar till fredag då min skola har vårfest och min bästa vän Emma fyller 18!! It's gonna be awesome!!!!
Puss och kram skumbanan!
Lite lamm.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0