the dawn is breaking, a light shining through

Några bilder från helgen, den fjärde är från Marbella och skulpturerna är av Salvador Dali. Helgen bestod mestadels bestod av sol och bad. Vi hann även med en tur till Zara. Nu vet jag varifrån jag fått min "jag kan inte gå in på Zara utan att handla något"-gen från. Totalt sett tror jag att vi fick ihop 8 påsar, rätt bra jobbat! Kvällarna bestod av tapas på restaurangen Tipi Tapa. Gottttttt!
Idag har det varit vanlig skoldag, och när sista lektionen var slut gick Irma, Stina, Therese, Johan och jag till ett café för att plugga. Det gick inte så bra, så ska ta tag i det nu istället. Idag blev jag av med mina nycklar också, jättebra gjort. Förra måndagen var det mina joggingskor, måste skärpa till mig!
Besos!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0