just nu

Har precis spenderat två timmar av mitt liv framför Skånefruar och Idol. Idag hade vi stranddag på stranden, och körde lite bollsporter. Idag har det regnat hela eftermiddagen. Jag gick hem i regnet i mina flipflops. Det var inte alls smart av mig, halkade ett antal gånger. Jag har blivit av med mina joggingskor. ARG! I och för sig hostar jag fortfarande, men jag vill hitta dem ändå. Imorse gick jag upp en kvart tidigare än vad jag brukar göra, eftersom vi skulle gå till skolan idag. Kl 07.45 är det mörkt här mina vänner. Fick deja vú-känsla på alla decembermornar då det är mörkt, kallt och jag bara vill tända en brasa. Försöker göra läxor, men det går inte alls bra. Nu gick strömmen också, tur att datorn går av sig själv. Nu gick den en gång till. Lyssnar på Lykke Li - Tonight, den är bra. Nu är strömmen tillbaka igen, och nu kom Band of Horses - No ones gonna love you, den är ännu bättre. Jag kommer ingenstans med engelskan så jag ska försöka träna på mitt rum istället. Haha, nu gick strömmen igen. Kom precis på att jag inte kommer kunna publicera detta förrän strömmen är tillbaka, smart.. Tydligen så använder Moa och jag lite för mycket elektricitet, för Marta kom precis in på mitt rum och släckte min lampa (strömmen är tillbaka), så nu sitter jag i totalt mörker..  Vi hörs imorgon istället, detta blev inget bra inlägg. Puss från mig.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0