there are certain people you just keep coming back to

Facebook fungerar inte på min dator. Min kväll är förstörd enligt mig. Egentligen är det nog det bästa som kunde hända, för jag har en massa plugg att göra, men jag vill in på fejan!!

Idag har det inte hänt så mycket. Satt kvar efter skolan och räknade matte i en timme. Mitt schema är lite speciellt, och lektioner krockar lite här och där, vilket gör att jag endast har 2h matte per vecka, medan resten i min klass har 4h. Måste därför plugga mycket själv (ni antecknar va? hehe). Kom hem runt 6-tiden, och då tittade jag på idol och sorterade alla papper jag har fått i min nya smarta mapp (sån med många flikar). Cool tjej! Lärarna snackar om miljön och hur viktigt den är, samtidigt som de ger oss tonvis med stenciler.
Nu ska jag fortsätta med pluggandet. Vill ha allt klart tills på fredag för då kommer mi familia!! JAG ÄR GLAD!
Elin har lagt ute lite bilder från min avskedsfest. Detta är en av mina favoriter. Den får mig att le för mig själv här i mitt ljusblå/vita rum (MFF)!!

Kommentarer
Postat av: maria

love & miss u!!!

2010-09-23 @ 21:41:37

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0