postcards from far away

Hej på er!
Ska skriva kort för ska ha en hel del sportsliga aktiviteter imorgon ute i solen (behöver energi i form av sömn). Frukosten här är verkligen inget att skryta med, så sömnen är det jag får köra på. Vi äter småyoggis med chokladpuffar (25% socker) eller en jättevit toastmacka med sylt (med en hel del konserveringsmedel). Inget som gör att man håller sig mätt fram till lunch.. Och jag gillar ju mat, haha.
Hade första riktigt skoldagen idag. Mina två mentorer Rickard och Erik verkar riktigt bra. Rickard är idrottslärare och han påminner lite om Tor (min mentor och idrottslärare i Sverige), vilket är rätt skönt. Imorgon ska vi ner till stranden och ha aquathlon (simma och springa) och efter det ska vi ha ett spanskprov så att lärarna vet i vilken grupp de ska placera en, nervöst.
Har skypat rätt mycket sen jag kom hit, vilket gör att jag inte längtar hem så mycket, och det är ju bra! Men det känns ändå rätt surt att inte få följa med till Björnslaget detta året. Men lycka till tjejer, ni kommer kicka ass!!
Talk to you later mates. Puss, cillen saknar er!
Te echo de menos (Jag saknar dig)

Kommentarer
Postat av: elin marnfeldt

miss you bajskorv. (L)

2010-09-07 @ 22:07:53
URL: http://marnfeldt.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0