jag vet vem jag är när jag är hos dig

Två bilder från gårkvällen. Idag har jag träningsvärk i vaderna, det säger nog en hel del om hur mycket vi dansade igår. Det är jättevarmt inne på klubbarna, så vi har svettpauser då alla går ut, torkar svetten i pannan och sen är vi fit for fight igen! Idag har vi varit på stranden och bland annat spelat finns i sjön. Vågorna var jättehöga idag och det var strömt = röd flagg, och alltså inte mycket badande för min del. Efter stranden åt vi kebab, jag valde kycklingkebab, riktigt gott!
Ikväll har jag skypat lite med mamma, pappa och Adam, men även Hanna (min kusin som bor i USA)!! Riktigt kul att få prata med henne! JAG ÄLSKAR SKYPE! Det är världens bästa uppfinning. Dock är jag lite hes just nu, men ni får gärna ringa mig ändå. Nu ska jag träna. Ja, jag ska träna. Hittade ett par hantlar (?) under min säng, och tänkte varför inte? Så nu ska jag biffa upp mig, och sen gå och lägga mig, för imorgon bitti väntar gympa ute i solen, lökigt! Peace out. Love you all.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0