fanta



Idag drar mitt sköna lag till Göteborg för att spela Björnslaget. Känns jättetrist att inte vara med (speciellt att inte få skrika fanta eller alla heter Glenn i Göteborg), men det är väl sånt man får ta här i livet. (Smaka fanta limón hemma, riktigt god är den!!) LYCKA TILL TJEJER! NI KOMMER KICKA ASS! Har haft min enda lektion (företagsekonomi A) idag, så ska nog bege mig ner till stranden snart. FE A är bara 50 poäng så vi kommer läsa den kursen på två månader = jag är ledig hela november på fredagarna! Det är soft! Adios amigos.


Kommentarer
Postat av: IISABEL

det är tråkigt att du inte är med, vi hade behövt dig!

2010-09-10 @ 12:40:42
URL: http://onlyisabel.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0