everything is okay in the end, if it's not okay, it's not the end

Hej fina bloggläsare (Malin, Elin, Isabel, Ida & Jens)!
Har varit och kollat in skolan idag. Den är mycket större än vad bilderna visade, men ändå mysig. All personal är jättegullig, och vi har en kontaktperson, Lisa, som vi får ringa till 24/7 om något skulle hända eller om man bara har lite hemlängtan, vilket är jätteskönt. Efter skolan drog Gabbi, Moa och jag ner till stranden och solade i två timmar, och sen åt vi på en restaurang. Efter en stund kom tre svensk killar förbi, så de hängde med oss ner till våra solstolar (kostar 50kr så ska nog inte hyra varje dag, hehe). När vi kommer dit så ligger tre andra svenskar killar precis nedanför dem så snackade lite med dem innan vi fick skjuts hem av Gabbis mamma runt sjutiden. De svenska killarna berättade att på fredag så har vi nollning för ettorna på skolan. De är tio stycken mot tvåorna (80st) och treorna (ungefär 20 tror jag), så de kommer inte ha en chans, haha.
Glömde berätta innan. Strandpromenade här är 7km!! SJU KILOMETER FIN SANDSTRAND. Det är så fint så här!!
Min roomie Moa och Gabrielle
Imorgon börjar skolan 09.15, så ska nog bege mig till sängen snart. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linnea Killander

FÄÄN, vad nice CILLEN! jag kommer på dirren!

PUSSPUSS

2010-09-06 @ 10:51:30
URL: http://omm.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0