"det är inte alltid lätt att vara en fisk" - Jens

Fem nya medlemmar i min lilla samling. Köptes på marknaden som är i Fuengirola varje tisdag!! Finns hur mycket som helst. Ni hade älskat det!
Update: Har precis käkat middag. När Moa och jag kom hem från stranden vid åtta-tiden var ingen hemma, och inte förrän kvart över nio dök de upp. Anledningen var att Marina (15år) var hos tandläkaren för att ta av sin tandställning och det följde hela familjen med på. Idag har jag pratat mycket med min mamma Maite. Berättade vad mina berlocker betyder på mitt Pandora-armband, rätt bra gjort tycker jag! Det svåraste var nog att förklara att mina kompisar kallar mig Cilla/Cillen, vilket är arenque på spanska, och att Jens därför hade gett mig en fisk-berlock när jag skulle åka. Men hon verkade imponerad och sa att jag skulle prata jättebra spanska snart, rätt skönt så att jag inte är helt ute och cyklar. Nu ska jag sova (behöver det). Imorgon är det hel skoldag och slutar 15.20 tror jag. Puss och kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh ÄLSKAR marknaden där nere! Ska köpa på mig som fan när jag kommer ner. Jag har typ exakt en sån med rosen som du har, superfin! :)

2010-09-14 @ 21:47:46

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0