ärlighet respekt kärlek

Ahhhh. På lördag åker jag. Jättekonstigt är det. Känns fortfarande väldigt overkligt att jag ska bo i Spanien i nio månader. Jag försöker verkligen att packa, men det är alltid något som kommer i vägen (läs godis, musik, facebook). Det känns mer som att jag ska på semester en vecka, och det är nog därför jag inte bryr mig så mycket. Onödigt inlägg, men bara så ni vet.
UPDATE: 17,7kg väger min väska just nu (av 20 möjliga kilon). Bra tänker kanske ni. Då svarar jag nej, för jag har inte lagt i de åtta par skor och två neccesärer som också ska få resa till Funkan. Och de tröjor och shorts som just nu cirkulerar runt i tvättmaskinen. Inte bra alls.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0