27 september

Jag kan titta på Idol live på tv4.se! Det räddar min annars tråkiga måndagskväll. Nu kurrade min mage riktigt högt. MAAAAAAAAAAAT skriker den. Jag har fortfarande inte riktigt vant mig vid att äta så sent. Det jobbiga är att jag aldrig riktigt vet vilken tid det blir mat, och just nu skulle jag verkligen behöva en dusch, men jag får helt enkelt vänta med det tills efter maten. Nu ska jag läsa Dear John. Ska läsa en bok på engelskan och skriva en recension, och i och med att jag redan läst den boken och sett filmen ett antal gånger så blir lättast så. Man ska ju inte göra något svårare än vad det är! Nu ropar de att det är mat. Gött mos!! Pusss
Tycker att inlägg utan bilder är dötråkiga, så här är en av mina favoritbilder ävooor, den är Alices och den är sommar.
fina vänner

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0