see the sunset in your eyes

Idag är det den 5 oktober, och idag tog vi klassfoto. Fotografen var väldigt annorlunda om jag får säga så. När jag skulle ta mitt enskilda foto pudrade hon min näsa och panna, och fixade till mitt hår... jag menar, vad är det? Detta hade hon även gjort med vissa killar, haha. Inte nog med det. Sedan berättar hon att förra året satt hon och photoshopade bilderna i flera timmar, och till en tjej som hade lite mörka ringar under ögonen sa hon att hon skulle redigera bort dem. Bra förebild!

Efter skolan hade jag min första gitarrlektion med Manú (kille från vår klass). Gabbi, Malin, Bea, Moa och jag har bestämt oss för att börja spela gitarr och idag satte vi igång. Har lärt mig C, D, E, F, G och A-moll. Tyvärr kan jag inte spela och få ett flyt i spelande än, men det kommer väl.
Idag tränade Sara och jag Aerobox, vilket ungefär är som BodyCombat i Sverige. Jag gillade det jättemycket, så ska försöka träna det varje vecka. Moa drog på bio för en halvtimme sen, Charlie St Cloud skulle hon se. Själv har jag företagsekonomi-prov imorgon, så jag måste plugga. Familjen drog ut för att ta en öl med grannarna så nu sitter jag här själv. Maite har gjort köttbullar till mig och sa att jag kunde lägga in en pizza i ugnen om jag ville ha mer mat. Ungefär som hemma, haha.
Har varit dålig på att ta bilder de senaste dagarna, men jag ska skärpa mig. Får bli en bild från Nellas avskedsfest så länge. Emma, Lukas, lillebror & jag.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0