trouble sleeping

Skola, gitarrlektion och Aerobox är tre ord som beskriver min dag rätt bra. Hade engelskprov idag och det gick bättre än förväntat, vilket var skönt. Har min historiauppsats att skriva nu, och så ska jag äta. Min mage skriker MAAAAAAAAAAAT. Tränade mellan 6-7 och har fortfarande inte ätit.. förstår ni hur hungrig jag är? Igår på Culturan (kurs vi har för att lära oss om den spanska kulturen) läste jag att spanjorer äter i genomsnitt 2880 kalorier per dag!! Elvira, vår lärare, berättade att alla går upp i vikt här, men att de blir mycket vackrare. Lockande! Spanjorerna sover väldigt lite, mycket mindre än 8 timmar per natt, vilket är det rekomenderade. Min värdsyster som är 10 går och lägger sig senare än vad jag gör, dvs efter halvtolv.. Det var lite random information om spanjorerna. Jag fick förresten en till kudde igår så nu slipper jag vakna med ont i nacken varje morgon, skönt! Nu ska jag lyssna på skön musik och avsluta min historiatext. xoxo Sillygirl!

Har inte tagit några bilder idag så får bli en på mina busiga syskon från förra sommaren.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0