tiden

Jag har hela tiden försökt att inte räkna dagar här i Spanien. Jag tror att det gör mer ont än vad det gör bra. Idag går det inte att undvika. Idag är det den 24 oktober vilket betyder två månader till julafton. Två månader tills jag får träffa mina underbara vänner, sova i min egen säng och cykla i kylan till Gya. Kommer njuta varje sekund. Idag är det också fem dagar kvar till torsdag, och då kommer Elin hit!! Ska bli skönt att höra lite skånska och få äta lite svenskt godis. Det jag egentligen skulle skriva i detta inlägget är att idag är det exakt sju dagar tills jag får träffa Jens. Om sju dagar sitter jag på tåget till Malaga, för att sedan ta flyget till Teneriffa. Jag kommer inte kunna sluta le den dagen. Jag kommer vara så glad. Det var allt jag hade att säga just nu. Besos från Cillen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh, längtar som tusan efter att få träffa dig :D

Ska köpa godis imorgon!!!! Hihihi!

2010-10-26 @ 21:55:05

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0