the world is flashing by

Hola amigos!! Mycket har hänt de senaste dagarna, så ska försöka sammanfatta det i några inlägg nu. Igår gick Sara, Moa och jag till Miramar och kollade in affärerna. Kom hem med två nya nagellack, ett svart linne och en beige klänning = nöjd!
1. Moa och jag utanför Miramar, men Castillot (borgen) i bakrunden. 2. Zaras Home-affär. Fick helt plötsligt en idé om att inreda mitt blå rum lite mysigare, men ekonomin och tanken på vad Javi, min bror som egentligen har mitt rum, hade sagt satte tyvärr stopp. Kan alltid drömma. 3. Tjejer, vad sägs om att jag köper alla dessa nagellacken, 300 kr, och så målar vi varje nagel i en fin färg inför nyår? Som på midsommar!!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0