the sounds of silence

Jag hade nog den finaste lunchen i hela mitt liv idag. Maten var inte mycket att skryta med (albino-vit macka med massor av smör och lite skinka), men utsikten var desto bättre! Vi satt på kanten och tittade på den fantastiska utsikten (låter som en pensionär, men den var grymt fin!), samtidigt som en kvinna spelade harpa (bla Simon & Garfunkel) bredvid oss. Var jätteskönt att bara sitta och titta, lyssna, njuta och slippa tänka på allt med skolan, typ 90 engelska glosor... öhh. Har redan förträngt det. Nu ska Moa och jag bege oss till Lolas som är ett jättemysigt café här i Funkan. Blir en tidig kväll, vilket behövs eftersom jag har "det som jag förträngt" att lära mig imorgon. Besos


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0