så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

Min snälla syster ändrade mitt Spotify-konto till svenskt igen, vilket betyder att jag äntligen kan lyssna på lite svensk musik, typ Melissa Horn. Skola idag som vanligt. Satt kvar efter och pluggade lite praktisk marknadsföring, prov imorgon. Gick inom Miramar på vägen hem och hämtade ut mitt paket. Miniräknare och rakblad, trevligt skit! Hade hoppats på en liten godispåse, men ack nej. Men Elin kommer ju imorgon!! (Nu låter det som att det enda jag längtar till är godiset, men så är det inte, det ska bli riktigt kul att träffa Elin med!!)

Har inget mer vettigt att säga, så går och lägger mig nu istället. Eller jo, Moa och lite annat folk spelade innebandy efter skolan. Själv satt jag och pluggade. DET GJORDE ONT KAN JAG SÄGA. Usch, jag saknar innebandyn. Nu ska bara min svullna och äckliga tå sluta vara svullen, såret ska läka och sluta läcka äcklig vätska, och sen kan jag spela. Godnatt Sverige.
En bild från Ronda för någon helg sedan. Det var långt ner till marken därifrån.

Kommentarer
Postat av: elin marnfeldt

Bebbe, tredje dimensionen är den vi alla lever i egentligen. Lovar att vi tar det så lugnt som vi bör. Det är så himla uppförstorat. Puss puss puss puss <3

2010-10-28 @ 19:25:17
URL: http://marnfeldt.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0