one of these days, you'll miss your train and come stay with me

Idag är det åtta veckor sedan jag satte mig på planet till Malaga. Det känns lite konstigt. Tiden har verkligen gått snabbt, men samtidigt så känns det som att jag har varit iväg mycket längre än åtta veckor. Imorgon flyger jag i alla fall till Teneriffa där jag får träffa min familj och min fina pojkvän. Jag har inte träffat Jens på 8 veckor, det är rätt lång tid. Ska bli jätteskönt att få bo på hotell, äta god mat och bara ha det riktigt bra. Just nu är jag lite småirriterad på vår värdfamilj, jag vet inte riktigt varför.

Igår fick jag förresten träffa Elin!! Hon hade köpt godis och en tidining till mig!! Blev så häääääär glad. Tyvärr är allt godis redan uppkäkat, men en fågel viskade i mitt öra att jag får nytt imorgon. Efter skolan drog Sara och jag till gymmet. Körde biceps, triceps och mage. Jobbigt, men vi hade jättekul. Igårkväll träffades vi hemma hos Elins kompisar som bor här nere, och efter det drog vi ut på stan. Trots att jag sov runt fem timmar inatt var jag på gymmet klockan 12. Sara och jag gjorde vårt eget lilla BodyPump-pass i en tom sal. Det var sjuuukt jobbigt. Nu har jag precis ätit och ska dra mig mot Miramar och köpa svart hårspray, alla ska klä ut sig ikväll!! Efter det ska jag packa!! Vid åtta tar Moa och jag tåget till Gaby. Ska bli riktigt roligt. Imorgon går flyget vid halvfem, men för säkerhets skull tar jag tåget klockan tolv, så jag har fyra timmar på mig att hitta till rätt gate.
Adios amigos!
Sugna?

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0