när du når höjder och platser som andra bara hade kunnat drömma om

Come Reza Ama. Denna film skulle jag vilja se just nu, men sådan tur har jag tyvärr inte. Den går på bio i närheten där jag bor, dock på spanska, men det borde jag kunna fixa, eller? En annan film som jag är riktigt sugen på att se just nu är The Holiday. Den är mysig och lite julig. Har vita och röda ljus tända på mitt rum så kanske är därför jag fick det infallet. Okej, Jude Law är också rätt snygg. Nu ska jag se om jag kan se ett avsnitt av Paradise Hotel. Skitprogram jag vet, men efter att ha stannat kvar på skolan till halvsju för mattens skull, och nu inte gå ut ikväll för halsens skull, så tycker jag att jag förtjänar det. Besos

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0