man måste dö några gånger innan man kan leva

Jag mår jättebra just nu (även om halsen gör ont). Jag trivs verkligen här i Spanien, och om 13 dagar får jag träffa min fina pojkvän och min saknade familj. Jag är jätteglad att jag åkte, att jag vågade flytta till ett annat land x antal mil hemifrån. Ifall någon av er funderar på att åka, gör det! Det kommer göra ont vissa dagar, men man överlever, det gör man alltid. Jag har fått det bästa från två världar, och det är jag jättetacksam för. Nu ska jag iväg och träna. Vi hörs, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det hade jag. då hade jag kommit varje helg. Fan vad jag saknar dig. :(

2010-10-18 @ 21:33:19
URL: http://levida.iblogg.se

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0