jag sitter vid fönstret i mitt rum och blickar ut över stadens alla ljus

Hola amigos!!
Sorry för dålig uppdatering idag, men var duktig igår och skrev tre stycken så tänkte att ni kunde leva på dem idag med!! Min dag har ändå inte varit speciellt rolig, utan mestadels bestått av 80 engelska glosor (som jag nu kan som rinnande vatten), och en historiatext om "flodkulturerna". Inget kul, eller hur? Moa och jag har varit duktiga och bara tittat på ETT OC-avsnitt idag. Jag vill se mer, men jag borde sova snart. Istället sitter jag som värsta OC-nörden och tittar på OC-klipp med Ryan och Marissa. Jag är kär i dem. Haha, okej det lät bara jättetöntigt. Nej, nu ska jag sluta ta er tid, gör något vettigt istället. Besos de Espana!
Bilder från caféet där Moa och jag pluggade idag.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0