if I make you a promise that's a promise that I'll keep

Idag har jag nog pluggat i 6 timmar och då skojar jag inte (blir så när man skjuter fram allt). Trots det har jag inte börjat på matten eller företagsekonomin, men får göra det imorgon istället. Den kommande veckan har vi bara lektioner måndag-onsdag, för på torsdag börjar ferian (festivalen) här i funkan, och då är vi lediga!! Mina värdsystrar ska dansa flamenco, och Moa och jag ska äta paella, haha.
Nu kommer tre bilder som inte alls hör ihop, men tänkte ändå visa dem för er.
1. En av de första dagarna i Funkan, då vi drog ner till stranden efter skolan. (Mest för att göra er avundsjuka)
2. Grisben som familjen köpte igår. Fick en chock när jag gick in i köket. De skär av lite skinka och serverar det som tilltugg. Smakade en liten bit, men blev mest äcklad om jag ska vara ärlig.
3. Normalt sett så brukar det stå lättklädda tjejer utanför dansklubbarna, men igår så stötte vi på denna filur, vilket vi gillade mer!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova. BESOS!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0