*

En till bildbomb, men ni har inget val! Idag har Moa och jag varit med vår värdfamilj på en parad (bild 1, 3,4 och 5). Det var häst och vagn med damer i fina klänningar, musik från en musikskola och en hyllning till ett helgon. Det är riktigt kul att lära sig en ny kultur. Klart ibland blir det lite små missförstånd, men det brukar vi mest skratta åt. Bild 2 är tagen av Moa idag när vi gick hem från stranden, låg och degade där någon timme, innan vi satte oss på ett fik och pratade om allt och inget. Bild 3 är från igår när vi firade Cicci: Gabbi, jag, Moa och Malin.
Nu ska Moa och jag ut och träffa lite tjejer. Imorgon ska jag nog köra bodypump vid halvtio så blir en tidig kväll idag. Imorgon ska vi nog till Malaga och strosa runt. Besos till er mina fina vänner!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0