de små sakerna

Idag är det tisdag. Idag har jag funderat mycket. Har kommit fram till några saker som fick mig lite extra glad idag.
  • Sara tog med en apelsin till mig på gymmet. Har inte ätit apelsiner på två månader, så det uppskattade jag jättemycket.
  • Ett vykort på mormor och morfar sittandes på en elefant i Indien låg idag på mitt skrivbord. Älskar er!
  • Mitt paket från Sverige har kommit så ska hämta det imorgon.
  • Skype-dejt med Maria en timme, me gusta mucho!
  • Lyssnade på Idas låt när pluggandet gick som sämst = cillen blev mycket gladare!
  • Pratat med en fin Jens, som faktiskt är finast i världen. Han lät mig flytta till Spanien, det var jättesnällt gjort.
  • Åt polkagris utan anledning och tittade på meningslösa youtubeklipp, och skrattade.
  • Lärde mig nästan hela Stand by me på gitarr.
Det var min tisdag det.
Nu ska jag sova riktigt gott. Det förtjänar jag. Godnatt!
Fina Ljunghusentjejer

Kommentarer
Postat av: elin marnfeldt

miss you cillen

2010-10-27 @ 22:35:22
URL: http://marnfeldt.blogg.se/
Postat av: Ida

Njut av livet tjejen, du ser ut att ha det perfa. Ja, vi menar säkert samma sak.. vi tar det på skype. har en riktigt helevets vecka just nu, bor på stadsbiblioteket ungefär, menmen, den är snart slut. Öppnar min facebook på fredag. Imorgon ska jag på exkursion och leta stenar med klassen typ hahha, lol. Nu ska jag laga pancakes. jag är sjukt sugen på att hälsa på dig. LOVE YOU my friend.

2010-10-27 @ 22:44:45
URL: http://levida.iblogg.se
Postat av: Anonym

looooove you!!

2010-10-28 @ 20:22:22

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0