cow shed

Har haft en rätt lugn dag. Skola till elva som alla fredagar, dock satt jag kvar till klockan tre för att skriva historiauppsatsen som är långt ifrån klar. Söndag = plugg. Efter skolan drog Sara och jag till gymmet, sprang 20 minuter och körde lite styrketräning efteråt, skönt! Hann snabbt hem för att snygga till mig lite innan vi drog till La Chispa som är en svensk restaurang här i Funkan. Var Tacobuffé för 5,5E värt! Några drog ut, men eftersom vi ska till Ronda imorgon bitti och bussen går klockan nio, valde jag att ta en milkshake istället. Vi hittade världens bästa ställe, som påminde lite om Cold Stone. Det fanns tusen smaker att välja på, gott! Efter milkshaken drog vi vidare till Baskin, ett jättemysigt café, och där satt Olivia, Siri, Sara, Karl, David och jag till kvart över elva. Nu ska jag försöka sova. Har fått svinont i halsen, men har fått några magiska piller av Maite så får hoppas på att de hjälper. Hörs förmodligen imorgon. Besos!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0