21:55

Har egentligen inget vettigt att säga, men känner mig tvingad att blogga ändå? Har väl börjat bli beroende.. hehe. Idag har jag inte gjort mycket för världen. Matte, klassråd och praktisk marknadsföring stod på schemat. Efter skolans slut hade vi gäststudenter ett möte med Lisa och Anna, två lärare, för att prata lite om säkerheten här i Fuengirola. Några killar har blivit rånade/misshandlade den senaste tiden, så vi igenom de viktigaste sakerna att tänka på när man är ute. Skolan ska också försöka få dit en polis som berättar om gängen som finns här runtomkring. (Mamma och pappa bli inte oroliga! Jag har mitt larm och går aldrig själv, det lovar jag!)
På lördag har skolan anordnat en resa till Ronda, en by uppe i bergen en och en halv timme härifrån, vilket ska bli jättekul. Skönt att se något nytt för en gångs skull. På söndag ska jag bara plugga engelska, 100 glosor och prov på innehållet i fyra kapitel. VEM GER PROV PÅ INNEHÅLL I BÖCKER? Och dessutom är kapitlena utdrag från skräckböcker, känns mycket viktigt (NAAAAAAAT). Har totalt fyra prov innan höstlovet, men när de är klara så får jag lata mig en vecka med familjen och Jens!! Ska bli hur skönt som helst. Nu ska jag öppna matteboken en stund, och sen sova. Är trött efter gymmet idag. Sara och jag körde Batuka = salsadans, men då jag verligen inte kan röra min höfter blev själva passet inte så jobbigt, så jag körde lite styrketräning efteråt. Gymmet har renoverats och fått nya maskiner! Skönt, var lite halvsunkigt innan. Nu har jag skrivit alldeles för mycket, så säger godnatt nu. Besos
Söta lillebror.

Kommentarer
Postat av: elin marnfeldt

söta cilla

2010-10-17 @ 17:51:38
URL: http://marnfeldt.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0