white light moment

Sitter här i mitt blå rum klockan halvfyra en lördagseftermiddag i pyjamas. Vaknade vid halvtolv efter att ha fått min skönhetssömn (?) i tio timmar! Igårkväll var vi på skolan och julpyntade och julbakade. Jättemysigt. Nu märker man verkligen att många börjar få lite hemlängtan, men det hör väl till julen antar jag.

Idag har Moa och jag tittat på OC. Det är vad jag har gjort idag. Känner mig riktigt produktiv idag. Därför ska jag hoppa ut pyjamasen och hitta något som ser någorlunda skapligt ut, och sen försöka fixa en budget i excel (wish me luck). Klockan fem ska Moa och jag titta på Ciccis och Irmas handbollsmatch. Jag är taggad på riktigt!! Är jag patetisk eller är det naturligt att jag saknar att spela matcher med mitt underbara lag?
Ta vara på snön där hemma nu! Spara gärna lite till jul också, det hade varit snällt av er. Se lite idol för mig också. tv4.se/idol låter nämligen inte personer i Spanien se programmen, diskriminerande? Svar: Ja. Jätteorättvist att min familj var på Malmö Arena igår och såg det live också.
Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv. Vi hörs ikväll eller imorgon, eller någon annan dag.
Pussar!
Min syster tipsade mig om Tove Styrkes låt White Light Moment, och jag har lyssnat på den om och om igen. Hon är riktigt duktig. Ska leta upp albumet på spotify och låtsas att jag har mina superbra högtalare som tyvärr befinner sig hemma i Sverige.

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha, tack cillen! det värmde här i kylan.. fyndigt! vi hade jättekul :D men ursäkta mig, du är fan ASSNYGG, så säg inte så. Nu kommer ebba hit, vi ska laga maauud. GUOTT. pussspåreee

2010-11-27 @ 16:09:07
URL: http://levida.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0