snö

Är det konstigt att man får hemlängtan när ens mamma lägger upp en så här mysig bild på facebook? Hoppas inte det. Idag ahr vi i alla fall varit i kyrkan, var både norsk och svensk präst. Fick lite kyrkfika och vi köpte även pepparkaksdeg där, gott!
Efter kyrkan drog Johan, Ulrika, Sara och jag till ett café och satte oss ner och pluggade en stund. Där har ni min jätteintressanta dag. Just nu så gillar jag inte att alla mina vänner där hemma har ett liv och inte sitter på skype eller facebook hel dagarna. Jag behöver höra lite skånska. Jag känner mig som den lilla ensamma skåningen här borta. Klart att jag saknar er lite också..  (Jag ljög, jag saknar er massor).
Nu ska jag bege mig in i Excel-värden och göra olika budgetar.
Soliga besos!!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0