när tiden inte räcker till

Har nyss konstaterat att jag har 10 skoldagar kvar innan jag får jullov. Dock finns det ett problem. På dessa tio dagarna så ska jag ha historiaprov, matte-B-prov, psykologiprov, engelskaprov, spanskaprov, skriva en psykologisk analys och redovisa mitt PMF-arbete. 5 prov, en redovisning och en inlämning på 10 dagar. Dessutom började jag matte C idag, som vi tydligen bara ska läsa 2 timmar i veckan istället för 4. Detta betyder att vi kommer ha hunnit läsa 40-50 timmar matte C innan nationella i vår. Det är inte ens halva tiden av vad man totalt ska ha läst när kursen avslutas! Blir man trött på lärarna och skolan i sådana här lägen eller?
Jag är riktigt lack just nu, men istället för att skriva massa fula ord så lägger jag upp en söt bild på en kattunge som jag tog förrförra sommaren. Känner mig som en bättre männsika då.

Kommentarer
Postat av: elin marnfeldt

ÅHWHWW!!! GOSIG

2010-12-02 @ 22:28:29
URL: http://marnfeldt.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0