jag tror, när vi går genom tiden, att allt det bästa inte hänt än

Idag har jag haft en riktig skön dag. Hade mattelektion och gjorde ett prov i praktisk marknadsföring. Efter skolan var jag med på eventkommitéemötet där vi just nu planerar en nobelmiddag i december. Drog hem efter det och från klockan 18 till nu har webb-tv varit min räddning. Imorgon är sista dagen jag har lektioner på fredagar, efter det tar nämligen min FEK A-kurs slut. Skönt, men vet inte riktigt vad jag ska göra med den tiden.

Nu ska jag bege mig till sängen och sova gott i nio timmar. Det behöver jag. Imorgon ska jag försöka sticka ut och springa en runda. Det behöver jag nog ännu mer. Sorligt men sant.
Vi hörs imorgn eller på lördag. Puss från Cillen i Funkan.
Fick äntligen se en bild på köket där hemma. Malin sa att jag var riktigt töntig om jag la ut den i bloggen, men då får jag väl vara det. Hittade ändå ingen annan vettig bild just nu, och det finns säkert någon bloggläsare där ute som vill se vegeligelusarnas kök efter renoveringen. Annars kan ni låta bli att titta. P.S Om ni tittar i det tredje fönstret så tror jag att ni ser liiiiite snö!



Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHHA, ooooooops, sorrry. borde visat en bättre sida så att dina spanska kompis ser hur "normala" vi ljunghusen tjejer är! TRO MIG, skånetrafiken klarar inte snö. väntade en halvtimme när det snöat två centimeter?? Ikväll ska jag till Hassle-Bösarp. VÄRLDENS ÄNDE tyyp... PUSSS

2010-11-26 @ 18:12:41
URL: http://levida.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0