jag kommer hem igen till jul

Ja, jag lyssnar på Peter Jöback (låten i rubriken). Haha, men kände att jag behövde lite julstämning. En och annan Carola-låt har jag också hunnit med. (Anteckna) Även Amy Diamond. Vad är det med svenska julsånger? Kan man inte låta någon lite mer rolig få sjunga några julsånger, så blir de inte så tråkiga...

Mina värdföräldrar kom för en stund sedan in med en värmefläkt (jag jublar!!!). Den behövdes vekligen för just nu så sover jag i mjukisbyxor, tjocka strumpor, tofflor, t-shirt och en fleece, och jag fryser i det! Stenväggarna är iskalla så egentligen är det inte så konstigt, men det tar ett tag innan man vänjer sig och kan somna. Maite (min madre) sa att vi får ha igång de i 10-15 minuter för annars går strömmen. Efter två minuter gick strömmen, kändes inte så kul...

Jag är i alla fall riktigt sugen på jul nu. Dock har jag massor att göra innan jul, men när det väl är klart ska jag njuta av ett härligt lov. Sista provet kan jag nämna att jag gör den 21 december (flyger hem den 22:a), så lärarna kör på hela vägen. Mycket intressant information nu!!! På fredag är det i alla fall julpyssel och julbak i skolan på kvällen, och sen filmmys. Moa och jag ska gå! Hade förresten tänkt börja skriva på spanska i december här på bloggen, måste ju träna lite!!
Nu får ni lite bilder från förra julen.
1. snön i trädgården förra året  2. allmänt töntig bild, notera mitt ansikte (?) som har fått en lite annorlunda form 3. allmänt gullig bild på Adam som precis fått sin första mobil och ringer mig   4. allmänt fjortis/töntig bild på Malin och mig, men vi är ju rätt töntiga också.

Kommentarer
Postat av: malin

biiiiiitch. fyfan vad ful

2010-11-24 @ 22:49:49

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0