H&M

Min dag har varit väldigt bra! Började med att jag gick upp vid tjugo över sju, tidigt! Duschade, och sen smög jag in på Moas rum och sjöng lite kraxigt för MOA FYLLER ÅR IDAG! Hade även köpt frödinge kladdkaka på svenska affären så det blev vår frukost. Mådde lite illa sen, men vad gör det när det är svensk kladdkaka. Skolan rullade på som vanligt. Vid halvfyra var det Madrid-möte. VI SKA TILL MADRID PÅ FREDAG!! När det var slut drog Gaby, Bea, Moa och jag till den nyöppnade svenska godisaffären, köpte lite godis, och sen gick vi till en svensk restaurang "Tvillingarna" och firade ännu mer med toast, princessbakelse till Moa och morotskaka. När vi var mätte och belåtna drog Moa och jag vidare till HM!!! Jag är kär på nytt. DET VAR UNDERBART! Fick med mig tofflorna, halsduken och koftan. Hittade två mysiga koftor till, men de fanns bara i stora storlekar. Frågade en snäll kille som jobbade där, och när leveransen kommer på fredag så lägger han undan dem till mig! HUR SNÄLLT? Det har aldrig hänt i Sverige..
Nu ska jag plugga lite engelska. Smarta cillen glömde matte-boken i skolan och kan därför inte gör de tre kapitlena hon ligger efter. BRA DÄR. Ska ta igen allt imorgon. Pussssssss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0