då föll allting jag trott var sant och jag vet att du kände likadant

Tre bilder från Madrid, som för övrigt är den finaste staden jag sett. Husen var hur fina som helst och hela staden var jättemysig. Vi kom fram på kvällen i fredags så hann bara med ett restaurangbesök, men på lördagen gick vi runt heeeeeeela Madrid och såg 14 olika sevärdigheter. Besökte även El Escorial som är ett gammal slott där alla Spaniens kungar tillbaka till 1500-talet ligger begravda i fina guldkistor. Kvällen spenderades på en fin restaurang med Gabbi, Johan och Bea.
Efter att ha åkt buss hela dagen och inte kunnat duscha (vi bodde på ett 2-stjärnigt hostal, inte fräscht) så är jag nu efter en lång dusch äntligen mig själv igen. Imorgon börjar en helvetesvecka för mig med två prov och en inlämning. Hade tänkt dra till gymmet imorgon och köpa nytt gymkort, men nu har jag blivit förskyld och halsen bränner. Inte bra. Ska sova riktigt gott nu så hörs vi imorgon.
Puss från Cillen.


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0