snö

Hej alla goa glada och god jul på er!!
Har haft några sköna slappa dagar men är fortfarande rätt trött om jag ska vara ärlig.. Har hunnit med promenader, turer till gymmet, mellandagsrean (fyndade många fina saker) och häng med vänner. Tvätten är klar och livet börjar bli normalt igen. Idag har jag varit riktigt duktig. Pluggade först tyska i två timmar och sen skrev jag klart PMF-arbetet. SKÖÖÖÖÖÖNT! Har bara min psykologianalys kvar nu vilket känns rätt okej. Ikväll kommer Jens hem, happy Cill! Ska försöka mig på ett litet träningspass här hemma. Orkade nämligen inte cykla till gymmet själv idag.
Nu ska jag chilla lite. Hörs nästa år!! Hejdå!
Bilderna är från promenaden med Maria på juldagen. Huset och vår fina strand!!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0