sjuker

Vaknade upp idag och mådde nästan sämre än igår om det nu är möjligt. Har i alla fall hittat en hemsida där jag kan se alla Lost-avsnitt utan att behöva vänta så det är så min dag har sett ut. Är nog inne på det femte avsnittet och jag sov till klockan tolv idag. Då förstår ni att jag knappt rört mig ur sängen idag. Halsen bränner, huvudet dunkar och jag kallsvettas. Usch. Fick en tablett av min värdmamma och så tvingade hon på mig en halsduk så nu svettas jag ännu mer. Fick precis ett glas citrondryck som tydligen ska hjälpa. Hon har pressat citroner från deras citronträd i Granada. Det. smakar. inte. gott. Men vad gör man inte för att bli frisk så man kan gå till mattelektionen imorgon?
Lost väntar. Är på säsong 4 nu. Spännande.
Puss från en sjuk cill.
En fin liten bildserie till er!

Kommentarer
Postat av: elin

haha, spanjorer och deras halsdukar när man är sjuk! och jo, jag har också fått genomlida en del huskurer när jag varit sjuk. FY FAN!

2010-12-09 @ 18:15:06

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0